Obsługa gastronomiczna imprezy plenerowej pn. 46. Jarmark Wielkanocny
Zapraszamy do składania ofert na kompleksową obsługę gastronomiczną imprezy plenerowej pn. 46. Jarmark Wielkanocny, która będzie miała miejsce 2 kwietnia 2023 roku (Niedziela Palmowa), w godz. 10:00-18:00. (frekwencja imprezy wynosi od 5000 do 10000 uczestników).
W ramach obsługi gastronomicznej podczas w/w imprez oczekujemy:
- Przygotowania i ustawienia stoiska z dużą gastronomią wraz z zapleczem:
100-150 miejsc siedzących do konsumpcji - stołów, ław, zadaszenia/namiotu oraz koszy na śmieci itp.
- Przygotowania i prowadzenia sprzedaży posiłków, które obejmować będą:
- dania z grilla;
- potrawy śląskiej kuchni regionalnej;
- tradycyjne dania kuchni polskiej;
- napoje zimne i gorące (w tym piwo);
- inne, według oferty zgłaszającego.
- Przygotowanie porcji obiadowych dla organizatora, wg zapotrzebowania i rozliczanych po imprezie na podstawie wydanych talonów.
- Zapewnienia, że wydawane podczas trwania imprezy posiłki i napoje podawane będą wyłącznie na naczyniach z materiałów ekologicznych (biodegradowalnych) przyjaznych środowisku (talerze, tacki, sztućce, kubki do napojów gorących i piwa).
- Porządkowania terenu stoiska gastronomicznego w trakcie imprezy (systematyczne opróżnianie koszy na śmieci), oraz wywóz śmieci po jej zakończeniu.
Jednocześnie informujemy, że niezależnie od powyższej oferty na terenie Muzeum podczas imprezy będzie miała miejsce degustacja chleba wypiekanego w piecu piekarniczym. Ponadto zapraszani do handlu w tym dniu są oferenci tradycyjnych wyrobów kulinarnych oraz koła gospodyń wiejskich. Na terenie prowadzona jest sprzedaż wyrobów cukierniczych, orzeszków, pieczywa, miodu i produktów pszczelich, ziół, kawy, przetworów z aronii, olejów, wyrobów wędliniarskich, ryb wędzonych, popcornu, lodów, gofrów itp.
Dodatkowo prosimy załączyć do oferty:
a) cennik oferowanych przez Państwa w dniu imprezy dań oraz ich gramaturę.
b) propozycję przykładowych zestawów obiadowych do dyspozycji dla organizatora, wraz z określeniem ceny zestawu oraz jego gramaturę.
c) proponowaną odpłatność za udostępnienie miejsca pod stoisko handlowe/gastronomiczne (odpłatność musi być uiszczona na konto bankowe Muzeum najpóźniej na tydzień przed realizowaną imprezą).
d) opis prowadzonej działalności gospodarczej wraz z informacją o dotychczas obsługiwanych przez firmę imprezach plenerowych.
e) fotografie stoisk, które planują Państwo ustawić podczas Jarmarku.
Dokonując wyboru, organizator kierować będzie się w pierwszej kolejności:
- zgodnością oferty z zapytaniem i określoną wyżej specyfikacją,
- różnorodnością oferty kulinarnej,
- estetyką stoisk handlowych,
- zaproponowanym cennikiem,
- doświadczeniem w organizacji obsługi gastronomicznej dużych imprez plenerowych.
Uwaga: w pierwszej kolejności rozpatrywane będą oferty firm, posiadające w swoim menu dania i produkty wpisane na listę produktów Dziedzictwa Kulinarnego Województwa Opolskiego lub należących do sieci Kulinarnego Dziedzictwa Województwa Opolskiego.
Prosimy składać jedynie oferty zgodne z powyższą specyfikacją, drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@muzeumwsiopolskiej.pl. Termin przyjmowania zgłoszeń 28 luty 2023 r.
Wynik postępowania zostanie zamieszczony na stronie internetowej: http://bip.muzeumwsiopolskiej.pl/. Podmiot, którego oferta zostanie wybrana otrzyma informacje mailową bezpośrednio po dokonaniu wyboru przez organizatora.
Zamówienie nie podlega przepisom Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Odpowiedzi na pytania udziela Dział Udostępniania i Edukacji, pod numerami telefonu 77 457 23 49 lub 77 474 30 21 (wew. 114, 214, 115) lub mail: sekretariat@muzeumwsiopolskiej.pl.