- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
- Przetargi
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - BUDOWA BUDYNKU ADMINISTRACYJNO-RECEPCYJNEGO
Urząd Zamówień Publicznych Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa Faks: (022) 45 87 700 Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl |
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane x publikacja obowiązkowa x
Dostawy publikacja nieobowiązkowa
Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów
Nazwa: Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu | |||
Adres pocztowy: ul. Wrocławska 174 | |||
Miejscowość: Opole |
Kod pocztowy: 45-835 |
Województwo: Opolskie | |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Grażyna Śliwak |
Tel./fax 077 47 43 021 | ||
E-mail: sekretariat@muzeumwsiopolskiej.pl |
Fax/tel 077 45 72 349 | ||
Adresy internetowe (jeżeli dotyczy) sekretariat@muzeumwsiopolskiej.pl Ogólny adres zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (URL): | |||
| |||
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: | |||
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe" INWESDIM" Sp z o.o. 45-062 Opole ul. Kościuszki 31 |
jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów x Inny: proszę wypełnić załącznik A.I | ||
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: | |||
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe" INWESDIM" Sp z o.o. 45-062 Opole ul. Kościuszki 31 |
jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów x Inny: proszę wypełnić załącznik A.II | ||
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: | |||
|
X jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów Inny: proszę wypełnić załącznik A.III | ||
I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności
Administracja rządowa centralna Administracja rządowa terenowa Administracja samorządowa x Podmiot prawa publicznego Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał Państwowa szkoła wyższa Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej Inny (proszę określić): |
Ogólne usługi publiczne Obrona Porządek i bezpieczeństwo publiczne Środowisko Sprawy gospodarcze i finansowe Zdrowie Budownictwo i obiekty komunalne Ochrona socjalna x Rekreacja, kultura i religia Edukacja Inne (proszę określić): |
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających tak nie x |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego : " Budowa budynku administracyjno-recepcyjnego w Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu" | ||||
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług | ||||
Wykonanie Zaprojektowanie i wykonanie Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego |
x |
Kupno Dzierżawa Najem Leasing Inne |
|
Kategoria usług: nr |
| ||||
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu ul. Wrocławska 174 |
Główne miejsce realizacji dostawy
|
Główne miejsce świadczenia usług | ||
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy Zamówienia publicznego x Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) Zawarcia umowy ramowej |
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy) | |||
Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami Maksymalna liczba |
|||
Czas trwania umowy ramowej: Okres w latach: lub miesiącach: | |||
Wartość umowy ramowej (podać wyłącznie dane liczbowe): Wartość bez VAT: Waluta lub zakres: między a Waluta: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone (jeżeli możliwe do określenia): | |||
II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia przygotowanie terenu pod budowę - Etap I- wycinka drzew i krzewów ; wyburzenie basenu; wykonanie stanu surowego otwartego; wykonanie przyłącza wodociągowego; Etap II - roboty instalacyjne wewnątrz budynku: instalacja wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, gazu, c.o., wentylacji i klimatyzacji, elektryczna; roboty wykończeniowe, wykonanie przyłącza: kanalizacji sanitarnej, deszczowej, elektrycznej, gazu ; zagospodarowanie terenu: nawierzchnie ,nasadzenia, mała architektura; wyposażenie budynku zgodnie z projektem | |||
II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego : Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp oraz spełniają pozostałe wymogi zawarte w SIWZ. | |||
II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) | |||
|
Słownik główny |
Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy) | |
Główny przedmiot |
45.21.23.00-9 |
- - | |
Dodatkowe przedmioty |
...- ...- ...- ...- |
- - - - - - - - | |
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części) tak nie x | |||
II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej tak nie x | |||
II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres : Etap I- wycinka drzew i krzewów ; wyburzenie basenu; wykonanie stanu surowego otwartego; wykonanie przyłącza wodociągowego; Etap II - roboty instalacyjne wewnątrz budynku: instalacja wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, gazu,c.o., wentylacji i klimatyzacji, elektryczna; roboty wykończeniowe, wykonanie przyłącza: kanalizacji sanitarnej, deszczowej, elektrycznej, gazu ; zagospodarowanie terenu: nawierzchnie ,nasadzenia, mała architektura; wyposażenie budynku zgodnie z projektem |
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA
Pożądany Wymagany x Okres w miesiącach: 36 lub dniach: lub data rozpoczęcia // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia // (dd/mm/rrrr) |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy) : 50 000,00 zł słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych |
III.2) Warunki Udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne |
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): 1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalnośći lub czynności 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia , to jest: 3. Wykonawca musi wykazać , że do realizacji zamówienia dysponuje odpowiednimi zasobami osobowymi w tym : A) kierownik budowy , który posiada uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych bez ograniczeń, przynale żnym do izby inżynierów budownictwa posiadają doświadczenie zawodowe za okres 5 lat w kierowaniu co najmniej trzema robotami w zakresie przedmiotu zamówienia 4. ZREALIZOWALI W OSTATNICH 5 LATACH CO NAJMNIEJ 2 ZAMÓWIENIA NA PODOBNE ZADANIE ODPOWIADAJĄCE SWOIM RODZAJEM ORAZ WARTOŚCIĄ NIE MNIEJSZĄ NIŻ 3 MLN. ZŁ DLA KAŻDEGO ZAMÓWIENIA, Z ZAŁĄCZNIKIEM DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE ROBOTY ZOSTAŁY WYKONANE NALEŻYCIE 5. ZNAJDUJĄ SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA , TO JEST: A) POSIADAJĄ ŚRODKI FINANSOWE LUB ZDOLNOŚĆ KREDYTOWĄ NA KWOTĘ NIE MNIEJSZĄ NIŻ 2 MLN ZŁ. B) B POSIADA POLISĘ LUB INNY DOKUMENT UBEZPIECZENIA POTWIERDZONY , ŻE WYKONAWCA JEST UBEZPIECZONY OD ODPOWIEDZIALNOŚĆI CYWILNEJ W ZAKRESIE PROWADZONEJ DZIAŁLNOŚCI GOSPODARCZEJ NA KWOTĘ NIE MNIEJSZĄ NIŻ 2 MLN. ZŁ C) W PRZYPADKU UZYSKANIA ZAMÓWIENIA UBEZPIECZĄ KONTRAKT W WYSOKOŚĆI 50 % WARTOŚĆI POSZCZEGÓLNYCH ETAPÓW ZAMÓWIENIA D) WYKAŻĄ SPRZEDAŻ NA POZIOMIE NIE MNIEJSZYM NIŻ 3 MLN ZŁ NETTO W ROKU 2005. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane , potwierdzające icj spełnienie wymienione w pkt 11 niniejszej SIWZ, na zasadzie /spełnia - nie spełnia/ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1. wypełniony formularz ofertowy 2. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 24 i art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 4. wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie, 5. wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 6. dokumenty stwierdzające uprawnienia kierownika robót budowlanych oraz zaświadczenie o jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa 7. polisę , a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, |
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia | |
Przetarg nieograniczony x |
|
Przetarg ograniczony |
|
Negocjacje z ogłoszeniem |
|
Dialog konkurencyjny |
|
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu Liczba wykonawców lub minimalna liczba / maksymalna liczba |
IV. 2) Kryteria OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola)) | |||
Najniższa cena x lub Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie | |||
Kryteria 1. 2. 3. 4. 5. |
Znaczenie |
Kryteria 6. 7. 8. 9. 10. |
Znaczenie |
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak nie | |||
Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej w tym adres strony internetowej, na której będzie prowadzona |
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.bip.muzeumwsiopolskiej.pl |
Opłata (o ile dotyczy) 49,00 Waluta: PLN Warunki i sposób płatności: jak w otrzymanej fakturze |
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy): |
IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert Data: 25.08.2006r (dd/mm/rrrr) Godzina: 1000 |
IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty |
ES CS DA DE ET EL EN FR IT LV LT HU MT NL PL PT SK SL FI SV Inne: |
IV.3.5) Termin związania ofertą Do : // (dd/mm/rrrr) lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert Data: 25/08/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina: 1015 Miejsce: Muzeum, Wsi Opolskiej w Opolu ; 45-835Opole ;ul. Wrocławska 174 - sekretariat |
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków uNII eUROPEJSKIEJ tak nie x Jeżeli tak, wskazać projekt/program: |
VI.2) Termin płatności faktur do 30 dni . Karencja płatności dokonywanych przez Zamawiającego do 30 dni bez prawa naliczania odsetek. |
VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14/07/2006r (dd/mm/rrrr) |
ZAŁĄCZNIK A
I) Adresy i osoby upoważnione do kontaktów, u których można uzyskać dalsze informacje
Nazwa: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "INWESDIM" Sp z o.o. | ||
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 31 | ||
Miejscowość: Opole |
Kod pocztowy: 45-062 Opole |
Województwo: Opolskie |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Jan Sadowski |
Tel.: 077 454 57 53 | |
E-mail: inwesdim@neostrada.pl |
Fax: 077 454 29 94 | |
Adres internetowy (URL): |
II) Adresy i osoby upoważnione do kontaktów, od których można uzyskać specyfikację ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Nazwa: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "INWESDIM" Sp z o.o. | ||
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 31 | ||
Miejscowość: Opole |
Kod pocztowy: 45-062 |
Województwo: Opolskie |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Kamila Piróg |
Tel.: 077 454 57 53 | |
E-mail: inwesdim@neostrada.pl |
Fax: 077 45 42 994 | |
Adres internetowy (URL): |
III) Adresy i osoby upoważnione do kontaktów, do których należy przesyłać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu /oferty
Nazwa: Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu | ||
Adres pocztowy: Ul. Wrocławska 174 | ||
Miejscowość: Opole |
Kod pocztowy: 45-835 |
Województwo: Opole |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Grażyna Śliwak |
Tel/fax: 077 474 30 21 | |
E-mail: Sekretariat@muzeumwsiopolskiej.pl |
Fax/fax: 077 457 23 49 | |
Adres internetowy (URL): |
ZAŁĄCZNIK B
INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Część nr Nazwa
1) Krótki opis | ||
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) | ||
|
Słownik główny |
Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy) |
Główny przedmiot |
...- |
- - |
Dodatkowe przedmioty |
...- ...- ...- ...- |
- - - - - - - - |
3) Wielkość lub zakres | ||
4) Czas trwania lub termin wykonania Pożądany Wymagany Okres w miesiącach: lub dniach: (od udzielenia zamówienia) lub Rozpoczęcie // (dd/mm/rrrr) Zakończenie // (dd/mm/rrrr) |
5) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola)) | |||
Najniższa cena lub Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie | |||
Kryteria 1. 2. 3. 4. 5. |
Znaczenie |
Kryteria 6. 7. 8. 9. 10. |
Znaczenie |
6) Informacje dodatkowe |
------------------------------- (Wykorzystać powyższy załącznik w liczbie odpowiadającej liczbie części)-----------
informację wytworzył(a): | Grażyna Śliwak |
za treść odpowiada: | Grażyna Śliwak |
data wytworzenia: | 2006-07-26 |