- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
- Przetargi
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na usługi społeczne pod nazwą: ochrona fizyczna osób i mienia Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu.
DOKUMENTACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
NA USŁUGI SPOŁECZNE
Dotyczy:
postępowania na świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu na okres 8 miesięcy, którego wartość jest mniejsza niż 750 000 euro, prowadzonego na podstawie art. 138o ustawy Prawo zamówień publicznych
Nr sprawy: MWO-V-216/1/17
Zatwierdził:
Jarosław Gałęza
Dyrektor Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
DANE ZAMAWIAJĄCEGO
- Konto bankowe: Bank Millennium nr 87 1160 2202 0000 0000 7039 8443
- NIP: 754-11-10-175
- Forma prawna: Wojewódzka Samorządowa Instytucja Kultury, posiadająca osobowość prawną, wpisana do RWSIK pod nr 6/2000.
- Adres do korespondencji: Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu, 45-835 Opole,
ul. Wrocławska 174. - Faks do korespondencji: 774743021, 774572349
- E-mail do korespondencji:
- Osoba uprawniona do podejmowania decyzji wiążących w imieniu Zamawiającego: Jarosław Gałęza - dyrektor Muzeum.
- Osoba do kontaktów roboczych:
Beata Świątek - kierownik administracyjny tel. 668482046,
Halina Szymczewska - spec. ds. remontowo.-budowlanych tel. 668481389.
CZĘŚĆ I
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem postępowania jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi ochrony osób i mienia w Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu, ul. Wrocławska 174, 45-835 Opole.
- Usługa będzie świadczona w systemie ciągłym tj. całodobowo, we wszystkie dni tygodnia (w tym w dni ustawowo wolne od pracy) przez jednego pracownika ochrony na zmianie i będzie obejmowała:
- stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną całego mienia Zamawiającego, a także ochronę fizyczną osób zatrudnionych u Zamawiającego oraz osób zwiedzających,
- całodobowe monitorowanie istniejących systemów zabezpieczeń funkcjonujących
w Muzeum tj. telewizji dozorowej z możliwością nagrywania obrazu, obsługi centrali TELSAP 2000 oraz obsługi systemu antynapadowego. - niezwłoczne informowanie personelu Zamawiającego o sytuacjach zwiększających ryzyko powstawania szkody w mieniu podlegającym ochronie,
- Obowiązkiem Wykonawcy będzie także sprawowanie dodatkowej bezpośredniej ochrony fizycznej w czasie odbywających się na terenie Muzeum imprez wraz z konwojem gotówki (na zlecenie Zamawiającego). Liczba pracowników sprawujących dodatkową ochronę oraz czas trwania dodatkowej ochrony będą uzależnione od faktycznych potrzeb Zamawiającego.
- Teren podlegający usłudze ochrony obejmuje powierzchnię 10,2 ha.
- Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie ze „Szczegółowym zakresem czynności” stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszych Warunków Zamówienia.
- Pracownicy ochrony zobowiązani będą do zawiadomienia: Państwowej Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, Policji, Pogotowia Energetycznego, Pogotowia Wodociągowego oraz innych służb i instytucji, jeśli będzie tego wymagała sytuacja.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia osób o orzeczonym stopniu niepełnosprawności.
- Pracownicy przewidziani do realizacji zamówienia powinni spełnić następujące warunki:
- muszą posiadać badania lekarskie potwierdzające ich zdolność do wykonywania czynności ochrony oraz potwierdzenie ich niekaralności,
- wszyscy pracownicy grup interwencyjnych powinni posiadać licencję ochrony co najmniej I stopnia.
- Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć osoby świadczące usługę ochrony na rzecz Zamawiającego w:
- jednolite umundurowanie,
- środek łączności umożliwiający kontakt w razie zaistniałej konieczności (telefon komórkowy),
- pilot antynapadowy umożliwiający wezwanie grupy interwencyjnej,
- rejestrator obchodów w czasie rzeczywistym,
- latarkę i rower.
- Czas dojazdu grup interwencyjnych do obiektu Zamawiającego od momentu zgłoszenia nie przekroczy 15 minut.
- Termin płatności wynagrodzenia: 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
- Przedmiot zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) określony jest kodem:
79710000-4 – Usługi ochroniarskie
- Przedmioty dodatkowe we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) określone są kodami: 79711000-1, 98341120-2, 98341130-5, 98341140-8
Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę.
Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności związane z bezpośrednią ochroną fizyczną osób i mienia Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu.
Zamawiający nie narzuca Wykonawcy formy zatrudnienia pracowników świadczących usługi nie całodobowe tj. np. dodatkowa ochrona podczas imprez plenerowych, pracownicy konwoju, grupa interwencyjna.
Sposób dokumentowania:
Zgodnie ze wzorem umowy Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 dni od podpisania umowy przekazać Zamawiającemu kopię umów o pracę zawartych ze wszystkimi osobami, przy pomocy których Wykonawca będzie realizował wyżej wymienione czynności wraz z aktualizowaną na bieżąco imienną listę osób realizujących umowę.
Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę faktu zatrudnienia osób na umowę o pracę. Wykonawca oświadczy, że będzie posiadał zgodę osób biorących udział w realizacji umowy na przetwarzanie danych osobowych w celu udokumentowania wyżej wymienionego wymogu.
Część II
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
8 miesięcy od dnia podpisania umowy tj. 01.05.2017 r. do 31.12.2017 r.
Część III
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia.
Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku gdy wykonawca przedłoży:
koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w branży ochrony osób i mienia.
- Posiadania zdolności technicznej lub zawodowej do wykonania zamówienia:
Zamawiający, z uwagi na szczególną specyfikę obiektu (drewniana zabudowa, zagrożenie pożarowe), wymaga aby Wykonawca realizował, lub realizuje usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, polegające:
- na stałej, bezpośredniej ochronie fizycznej osób i mienia, obsłudze systemu przeciwpożarowego oraz gotowości do podjęcia działań przez grupę patrolowo-interwencyjną, usługach ochrony placówek muzealnych, które gromadzą obiekty muzealne (muzea na wolnym powietrzu), w których zgromadzone są obiekty budowlane zaliczone do kategorii zagrożenia ludzi ZL III oraz kategorii zagrożenia pożarowego terenu i zgromadzonych na nim obiektów ZL III.
Zamawiający uzna za spełniony warunek jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy –
w tym okresie, zrealizował przynajmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy) brutto każda oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie .
- na zabezpieczeniu imprez o charakterze artystyczno-rozrywkowym w obiektach
o zbliżonej charakterystyce do obiektu Zamawiającego (na wolnym powietrzu, teren ogrodzony, zabudowany).
Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku gdy Wykonawca przedłoży dwie referencje od organizatorów imprez o charakterze artystyczno-rozrywkowym, w obiektach
o zbliżonej charakterystyce do obiektu Zamawiającego (na wolnym powietrzu, teren ogrodzony, zabudowany), w których wzięło udział co najmniej 6 tyś. osób.
- na posiadaniu odpowiedniego potencjału technicznego oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna za spełniony warunek jeśli Wykonawca wykaże, że:
- dysponuje osobami do pełnienia całodobowej ochrony obiektów zabytkowych, administracyjnych, administracyjno - warsztatowych i technicznych położonych
w Opolu, przy ul. Wrocławskiej 174 oraz osób zatrudnionych w Muzeum, a także osób zwiedzających Muzeum i w tym celu przedłoży wykaz osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia; - dysponuje co najmniej dwoma grupami interwencyjnymi zlokalizowanymi na terenie miasta Opola, których wszyscy pracownicy powinni posiadać licencję ochrony co najmniej I stopnia. Zamawiający w przedmiotowym zakresie nie dopuszcza możliwości korzystania z podwykonawców,
- dysponuje stacją monitorowania alarmów. Zamawiający w przedmiotowym zakresie nie dopuszcza możliwości korzystania z podwykonawców.
- dysponuje co najmniej dwoma radiotelefonami działającymi na wydzielonym paśmie Wykonawcy.
- Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawcy.
Zamawiający uzna za spełniony warunek jeśli Wykonawca przedłoży:
- Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega
z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, albo informacje o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
- Opłaconą, ważną polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł. jeżeli z treści polisy,
a w przypadku jej braku, innego dokumentu nie wynika, że jest ona opłacona, należy również załączyć dokumenty, które będą stanowić dowód jej opłacenia.
Polisa będzie dostarczona w dniu podpisania umowy.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 Ustawy prawo Zamówień Publicznych.
- Jeżeli wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, bądź wszyscy podpisują umowę oraz stosują się odpowiednio do postanowień o których mowa w części III pkt 1 - 5 niniejszych warunków zamówienia.
Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
CZĘŚĆ IV
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU:
- Oświadczenia i dokumenty w celu wykazania spełniania warunków udziału
w postępowaniu:
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2.
- Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w branży ochrony osób
i mienia (oryginał lub kserokopia podpisana za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). - Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (2 referencje dotyczące ochrony mienia o zbliżonym obszarze i specyfice obiektu podobnego do przedmiotu niniejszego zamówienia), zgodnie z załącznikiem nr 3.
- Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 4.
- Oświadczenie o dysponowaniu co najmniej dwiema grupami interwencyjnymi zlokalizowanymi na terenie miasta Opola, których czas dojazdu do obiektu Zamawiającego od momentu zgłoszenia zdarzenia nie przekroczy 15 minut oraz oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu stacją monitorowania alarmów wg załącznika nr 5.
- Pozwolenie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na używanie radiowych urządzeń nadawczo-odbiorczych pracujących w służbie radiokomunikacji ruchomej lądowej typu dyspozytorskiego, obejmującej swym zasięgiem miasto Opole i okolice.
- Oświadczenia i dokumenty w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP.
- Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP, zgodnie z załącznikiem nr 6.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2-4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
- Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP – zgodnie z załącznikiem nr 7.
- Inne dokumenty:
- Wypełniony Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 8.
- Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność oryginałem) wraz z dokumentami wykazującymi upoważnienie Mocodawcy do jego udzielenia (o ile dotyczy).
CZĘŚĆ V
OBOWIĄZKI ZAMAWIAJĄCEGO
Zamawiający:
- Zapewni należyte zabezpieczenie dozorowanych obiektów oraz ich właściwy stan techniczny.
- Gwarantuje sprawny stan techniczny instalacji oświetleniowej, zasilającej, telewizji dozorowej oraz p.poż. w obiektach, które tę instalację posiadają.
- Zapewni sprawny system alarmowania na wypadek pożaru oraz wyposażenie w sprzęt ppoż. zgodny z Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego obowiązującą w Muzeum.
- Poinformuje Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem o terminach imprez organizowanych dla zwiedzających na terenie Muzeum oraz o sytuacjach bądź zdarzeniach, które mogą spowodować zagrożenie bezpieczeństwa osób i obiektów (pokazy, spektakle teatralne, prace remontowe na terenie Muzeum prowadzone przez wykonawców z zewnątrz itp.)
- Zapewni zaplecze techniczno-sanitarne do wykonania zamówienia.
CZĘŚĆ VI
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
- Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do podpisania umowy na warunkach określonych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9.
CZĘŚĆ VII
OPIS PRZEDMIOTU PRZYGOTOWANIA OFERT
- Wykonawca zobowiązany jest przygotować i złożyć ofertę wg poniższych zasad:
- treść oferty musi odpowiadać treści warunków zamówienia,
- zastrzeżenie udostępnienia znajdujące się w jego ofercie, które stanowią informacje będące tajemnicą przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów Ustawy Pzp o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji musi mieć formę pisemną.
- Wykonawca nie może zastrzec informacji, dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
- Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
- formularz oferty określony w załączniku nr 9.
- wypełnione formularze określone w załącznikach nr 3,4,5,6,7,8.
- Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem – „nie otwierać przed 21.04.2017, przed godz. 10.15”
CZĘŚĆ VIII
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
- Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, 45-835 Opole, ul. Wrocławska 174
w sekretariacie, w terminie do 21.04.2017 do godz. 10.00. - Ofertę złożoną po terminie składania ofert zwraca się bez otwierania.
- Otwarcie ofert odbędzie się 21.04.2017 o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego.
CZĘŚĆ IX
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
- Cenę oferty stanowi cena brutto.
- Cena oferty musi być wyrażona w polskich złotych, cyfrą oraz słownie.
- Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
- Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia.
- Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 9.
- Cena oferty powinna być wyliczona w następujący sposób:
- wykonawca określi cenę jednostkową netto za 1 (jeden) miesiąc wykonywania przedmiotowej usługi i obliczy wartość netto za 8 miesięcy;
- wykonawca określi należną stawkę podatku VAT
- wykonawca obliczy wartość brutto poprzez dodanie wartości podatku VAT.
- Cena oferty określona przez Wykonawcę zostanie ustalona na okres ważności umowy.
- Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w określonym przez Zamawiającego terminie ofert dodatkowych, Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
CZĘŚĆ X
KRYTERIUM OCENY OFERT
- Zamawiający wybierze ofertę i udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta 5uzyskała największą liczbę punktów w następującym kryterium:
Lp. |
kryterium |
waga |
1. |
cena |
100% |
Opis sposobu oceny ofert:
Wartość punktowa C = 100% x C min./Cn,
gdzie:
C min. – cena brutto najniższa spośród nieodrzuconych ofert
Cn – cena brutto badanej oferty
Załączniki:
- Szczegółowy Zakres Czynności
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
- Wykaz usług
- Wykaz osób
- Oświadczenie dot. grup interwencyjnych, stacji monitorowania
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- Przynależność do grupy kapitałowej
- Formularz oferty
- Wzór umowy
DIWZ 2017.doc (128,00KB)
Zał._nr 1 SZCZEGÓŁOWY ZAKRES CZYNNOŚCI - 138o.doc (163,00KB)
Zał._nr 7 przynalezność do grupy kapitałowej - 138o.doc (34,50KB)
Zał._nr 8 formularz ofertowy - 138o.doc (57,00KB)
Zał._nr 9 wzór umowy - 138o.doc (190,00KB)
Zał._nr 3 wykaz usług - 138o.doc (35,00KB)
Zał._nr 4 wykaz osób - 138o.doc (36,50KB)
Zał._nr 5 oswiadczenie dot. grup interw - 138o.doc (34,50KB)
Zał._nr 6 oswiadczenie o braku podstaw do wykluczenia - 138o.doc (35,00KB)
Zał._nr 2 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - 138o.doc (34,50KB)