Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Obsługa gastronomiczna podczas imprez plenerowych organizowanych przez Muzeum Wsi Opolskiej w 2017 roku.

Zapraszamy firmy gastronomiczne do składania ofert na kompleksową obsługę gastronomiczną imprez plenerowych, zgodnie z poniższą specyfikacją:

42. Jarmark Wielkanocny, 9 kwietnia 2017 roku, godz. 10:00-18:00

Impreza ta rozpoczyna sezon udostępniania Muzeum dla zwiedzających. Jest  imprezą folklorystyczną ściśle związana z obrzędowością Świąt Wielkiej Nocy. Jest największa imprezą organizowana na terenie Muzeum. Frekwencja imprezy wynosi od 5000 do 10000 uczestników.

Trzmielowisko - Piknik Ekologiczny, 2 lipca 2017 roku, godz. 10:00-18:00

Impreza realizowana w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020. Planowana Frekwencja imprezy to 2000-3000 uczestników.

V Święto Plonów. Targi Miodów, 1 października 2017 roku, godz. 10:00-18:00

Impreza ma charakter dożynkowy, połączona jest z targami miodów i produktów pszczelich. Realizowana jest na zakończenie sezonu pełnego udostępniania ekspozycji muzealnej dla zwiedzających. Frekwencja imprezy to 1500-2000 uczestników.

III Kiermasz Bożonarodzeniowy, 3 grudnia 2017 roku, godz. 15:00-19:00. Kiermasz,  ma kameralny charakter. Frekwencja wynosi około 500-1000 uczestników.

W ramach obsługi gastronomicznej podczas wszystkich imprez oczekujemy: 

  1. Przygotowania i ustawienia stoiska z dużą gastronomią wraz z zapleczem:
  1. Jarmark Wielkanocny -  150-200 miejsc siedzących do konsumpcji - stołów, ław, zadaszenia/namiotu oraz koszy na śmieci itp.;
  2. Piknik Ekologiczny - 150 miejsc siedzących do konsumpcji-stołów, ław, zadaszenia/namiotu oraz koszy na śmieci itp.
  3. Święto Plonów. Targi Miodów - 100 miejsc siedzących do konsumpcji- stołów, ław, zadaszenia/namiotu oraz koszy na śmieci itp.
  4. Kiermasz Bożonarodzeniowy -  50 miejsc siedzących do konsumpcji-stołów, ław, zadaszenia/namiotu oraz koszy na śmieci itp., a także ogrzewania plenerowego.
  1. Przygotowania i prowadzenia sprzedaży posiłków, które obejmować będą: 
  1. dania z grilla;
  2. potrawy śląskiej kuchni regionalnej;
  3. tradycyjne dania kuchni polskiej;
  4. napoje zimne i gorące (w tym piwo).
  1. Przygotowanie porcji obiadowych dla organizatora (wg zapotrzebowania) rozliczanych po imprezie na podstawie wydanych talonów (nie dotyczy wszystkich imprez, usługa będzie ustalana na bieżąco). Prosimy o wycenę przykładowych zestawów obiadowych wraz z ich gramaturą. 
  2. Porządkowania terenu stoisk (systematyczne opróżnianie koszy na śmieci),
    w trakcie imprezy oraz wywóz śmieci po jej zakończeniu.

Jednocześnie informujemy, że niezależnie od powyższej oferty na terenie Muzeum podczas imprez będzie miała miejsce degustacja chleba wypiekanego w piecu piekarniczym. Ponadto zapraszani do handlu w tym dniu są oferenci wyrobów cukierniczych, orzeszków, pieczywa, miodu i produktów pszczelich, ziół, mobilnych kawiarni, przetworów z aronii, olejów, wyrobów wędliniarskich, popcornu, lodów i gofrów oraz małego lokalnego browaru itp.

W ofercie proszę określić wysokość deklarowanej odpłatności (netto + 23 % VAT) z tytułu udostępnienia miejsca na prowadzenie działalności gastronomicznej podczas poszczególnych imprez (z wyłączeniem Pikniku Ekologicznego). Mile widziany będzie opis prowadzonej działalności gospodarczej wraz z informacją o dotychczas obsługiwanych przez Państwa firmę imprezach plenerowych oraz fotografie stoisk. Prosimy o informację, czy dysponują Państwo dodatkowymi namiotami, które w ramach współpracy można udostępnić dla zespołów lub gości uczestniczących w wyszczególnionych imprezach plenerowych.

Oferty dotyczące obsługi gastronomicznej wszystkich wymienionych imprez, należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@muzeumwsiopolskiej.pl lub faxem pod numerem: 774572349. Termin składania dokumentów upływa 10 marca 2017 roku (data dostarczenia oferty).

Otwarcie ofert odbędzie się  dnia 13 marca

 2017 roku, w Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w przeciągu siedmiu dni roboczych od daty otwarcia ofert. Wynik postępowania zostanie zamieszczony na stronie internetowej: http://bip.muzeumwsiopolskiej.pl/. Podmiot, którego oferta zostanie wybrana otrzyma informacje telefoniczną, bezpośrednio po rozstrzygnięciu konkursu.


Dokonując wyboru, organizator kierować będzie się różnorodnością oferty kulinarnej, estetyką stoisk oraz wysokością deklarowanej odpłatności.

Odpowiedzi na pytania udziela Dział Udostępniania i Edukacji, pod numerami telefonu 77 457 23 49 lub 77 474 30 21 (wew. 114, 115, 214) lub mail: edukacja@muzeumwsiopolskiej.pl.

Zamówienie nie podlega przepisom Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.