Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zakup systemu rezerwacji i sprzedaży biletów wyposażonego w jedno stanowisko kasowe z możliwością dokupienia kolejnego stanowiska kasowego.

System rezerwacji i sprzedaży biletów

 

Muzeum Wsi Opolskiej zaprasza do składania ofert na zakup systemu rezerwacji i sprzedaży biletów wyposażonego w jedno stanowisko kasowe z możliwością dokupienia kolejnego stanowiska kasowego.

 

Wymaga się, aby oferty były złożone w formie uzupełnionych tabel, według wzoru jak poniżej.

 

1.       Wymagania sprzętowe (tylko sprzęt oryginalny - nowy):

 

 

sprzęt

parametry

Cena netto

1

Komputer typu ALLInOne lub terminal z ekranem dotykowym 15”

4GB RAM, HDD 32GB SSD, Windows7 64 bit, klawiatura, mysz

 

2

Drukarka biletów BOCA L-L lub CITIZEN CL – S700

druk termiczny, prędkość drukowania do 254 mm/s, z mechanizmem tnącym

 

3

Drukarka fiskalna POSNET

thermal XL

 

4

Czytnik kodów kreskowych – ręczny z podstawką

złącze USB

 

5

Szuflada

współpraca z drukarką POSNET

 

6

Palmtop – kolektor danych

z ładowarką (do mobilnej rejestracji biletów), odczytuje kody 1D, 2D (QR code), zapasowa bateria

 

2.       Oprogramowanie:

 

 

oprogramowanie

funkcjonalność

Cena netto

1

moduł rezerwacji i sprzedaży biletów *

- zarządzanie i administracja systemu,

- obsługa kasowa (sprzedaż biletów z wykorzystaniem różnych poziomów cenowych, sprzedaż dodatkowych usług i produktów),

- wystawianie faktur, paragonów, dokumentów korygujących, zwrotów, dokumentów kasowych,

- obsługa rezerwacji biletów,

- raportowanie danych sprzedaży, dokumentów kasowych, frekwencji,

- grafik rezerwacji i obłożenia zasobów oraz kalendarze zajęć (graficzny interfejs użytkownika)

 

2

moduł obsługi sprzedaży biletów i rezerwacji przez internet **

- rezerwacja i zakup biletów przez Internet,

- możliwość własnego wydrukowania biletu,

- możliwość rezerwacji lekcji muzealnych.

 

3

moduł obsługi mobilnej kontroli biletów

- możliwość mobilnej weryfikacji oryginalności biletów,

- rejestracja wejść.

 

4

Moduł obsługi wymiany danych z systemem SAGE SYMFONIA FK, Handel

- eksport danych do systemu Symfonia FK dziennej sprzedaży detalicznej, faktur, korekt, zwrotów

 

 

* System obsługi wraz z bazą musi być zainstalowany na serwerze Muzeum (nie dopuszcza się instalacji w „chmurze”)

** Możliwość wyboru firmy do obsługi płatności internetowych spośród co najmniej dwóch.

 

 

 

 

 

 

  1. Wdrożenie oraz koszty obsługi serwisowej i eksploatacyjnej

 

Dodatkowe usługi

Cena netto

1

Instalacja oprogramowania i sprzętu oraz przeszkolenie obsługi.

 

2

Obsługa serwisowa (miesięczny koszt)

 

3

Jednostkowa cena biletu 50.8 mm x 101.6mm przy nakładzie 50 000 szt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Łączny koszt drugiego i kolejnego stanowiska do obsługi kasowej.

 

 

sprzęt

parametry

Łączna cena netto

1

Komputer typu ALLInOne lub terminal z ekranem dotykowym 15”

4GB RAM, HDD 32GB SSD, Windows7 64 bit, klawiatura, mysz

 

2

Drukarka biletów BOCA L-L lub CITIZEN CL – S700

druk termiczny, prędkość drukowania do 254 mm/s, z mechanizmem tnącym

3

Drukarka fiskalna POSNET

thermal XL

4

Czytnik kodów kreskowych – ręczny z podstawką

złącze USB

5

Szuflada

współpraca z drukarką POSNET

6

Palmtop – kolektor danych

z ładowarką (do mobilnej rejestracji biletów), odczytuje kody 1D, 2D (QR code), zapasowa bateria

7

moduł rezerwacji i sprzedaży biletów

- zarządzanie i administracja systemu,

- obsługa kasowa (sprzedaż biletów z wykorzystaniem różnych poziomów cenowych, sprzedaż dodatkowych usług i produktów),

- wystawianie faktur, paragonów, dokumentów korygujących, zwrotów, dokumentów kasowych,

- obsługa rezerwacji biletów,

- raportowanie danych sprzedaży, dokumentów kasowych, frekwencji,

- grafik rezerwacji i obłożenia zasobów oraz kalendarze zajęć (graficzny interfejs użytkownika)

 

 

  1. Dodatkowe wymagania.

 

a). Prezentacja systemu w siedzibie Muzeum

(w ustalonym wcześniej terminie od 9 do 12 lutego 2016 r.).

 

b). Dołączenie do oferty minimum trzech referencji potwierdzających instalacje oferowanego systemu w jednostkach o podobnym profilu działalności do Zamawiającego.

 

  1. Zamawiający zapewni okablowanie, dostęp do wewnętrznej sieci komputerowej i Internetu oraz serwer, na którym będzie zainstalowane oprogramowanie i baza danych.

 

  1. Zamawiający przy ocenie oferty będzie się kierował:

 

  1. funkcjonalnością – łatwością obsługi systemu (prezentacja systemu oceniana w skali od 1 do 100) maksymalna liczba punktów = 25

 

Ocena funkcjonalności będzie dokonana komisyjnie po zakończeniu wszystkich prezentacji.

 

  1. kosztami eksploatacji (tabela 3) maksymalna liczba punktów = 25
  2. ceną (tabela 1, 2 i 4) maksymalna liczba punktów = 50

 

Ocena ofert będzie dokonana na podstawie systemu oceny stanowiącego załącznik nr 1.

 

Termin złożenia oferty do 08.02.2016 r. do godziny 12.00.

Sposób składania ofert: wyłącznie elektronicznie - ,
lub faksem nr 774743021, 774572349.

 

Termin realizacji zamówienia: do 29 lutego 2016 r.

Osoba do kontaktów: Adam Wieczorek, tel. 603377488

 

Zamówienie nie podlega przepisom Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania przyczyn.

 

DOCsystem oceny.doc (31,00KB)