Zakup systemu rezerwacji i sprzedaży biletów wyposażonego w jedno stanowisko kasowe z możliwością dokupienia kolejnego stanowiska kasowego.
System rezerwacji i sprzedaży biletów
Muzeum Wsi Opolskiej zaprasza do składania ofert na zakup systemu rezerwacji i sprzedaży biletów wyposażonego w jedno stanowisko kasowe z możliwością dokupienia kolejnego stanowiska kasowego.
Wymaga się, aby oferty były złożone w formie uzupełnionych tabel, według wzoru jak poniżej.
1. Wymagania sprzętowe (tylko sprzęt oryginalny - nowy):
|
sprzęt |
parametry |
Cena netto |
1 |
Komputer typu ALLInOne lub terminal z ekranem dotykowym 15” |
4GB RAM, HDD 32GB SSD, Windows7 64 bit, klawiatura, mysz |
|
2 |
Drukarka biletów BOCA L-L lub CITIZEN CL – S700 |
druk termiczny, prędkość drukowania do 254 mm/s, z mechanizmem tnącym |
|
3 |
Drukarka fiskalna POSNET |
thermal XL |
|
4 |
Czytnik kodów kreskowych – ręczny z podstawką |
złącze USB |
|
5 |
Szuflada |
współpraca z drukarką POSNET |
|
6 |
Palmtop – kolektor danych |
z ładowarką (do mobilnej rejestracji biletów), odczytuje kody 1D, 2D (QR code), zapasowa bateria |
|
2. Oprogramowanie:
|
oprogramowanie |
funkcjonalność |
Cena netto |
1 |
moduł rezerwacji i sprzedaży biletów * |
- zarządzanie i administracja systemu, - obsługa kasowa (sprzedaż biletów z wykorzystaniem różnych poziomów cenowych, sprzedaż dodatkowych usług i produktów), - wystawianie faktur, paragonów, dokumentów korygujących, zwrotów, dokumentów kasowych, - obsługa rezerwacji biletów, - raportowanie danych sprzedaży, dokumentów kasowych, frekwencji, - grafik rezerwacji i obłożenia zasobów oraz kalendarze zajęć (graficzny interfejs użytkownika) |
|
2 |
moduł obsługi sprzedaży biletów i rezerwacji przez internet ** |
- rezerwacja i zakup biletów przez Internet, - możliwość własnego wydrukowania biletu, - możliwość rezerwacji lekcji muzealnych. |
|
3 |
moduł obsługi mobilnej kontroli biletów |
- możliwość mobilnej weryfikacji oryginalności biletów, - rejestracja wejść. |
|
4 |
Moduł obsługi wymiany danych z systemem SAGE SYMFONIA FK, Handel |
- eksport danych do systemu Symfonia FK dziennej sprzedaży detalicznej, faktur, korekt, zwrotów |
|
* System obsługi wraz z bazą musi być zainstalowany na serwerze Muzeum (nie dopuszcza się instalacji w „chmurze”)
** Możliwość wyboru firmy do obsługi płatności internetowych spośród co najmniej dwóch.
- Wdrożenie oraz koszty obsługi serwisowej i eksploatacyjnej
|
Dodatkowe usługi |
Cena netto |
1 |
Instalacja oprogramowania i sprzętu oraz przeszkolenie obsługi. |
|
2 |
Obsługa serwisowa (miesięczny koszt) |
|
3 |
Jednostkowa cena biletu 50.8 mm x 101.6mm przy nakładzie 50 000 szt. |
|
- Łączny koszt drugiego i kolejnego stanowiska do obsługi kasowej.
|
sprzęt |
parametry |
Łączna cena netto |
1 |
Komputer typu ALLInOne lub terminal z ekranem dotykowym 15” |
4GB RAM, HDD 32GB SSD, Windows7 64 bit, klawiatura, mysz |
|
2 |
Drukarka biletów BOCA L-L lub CITIZEN CL – S700 |
druk termiczny, prędkość drukowania do 254 mm/s, z mechanizmem tnącym |
|
3 |
Drukarka fiskalna POSNET |
thermal XL |
|
4 |
Czytnik kodów kreskowych – ręczny z podstawką |
złącze USB |
|
5 |
Szuflada |
współpraca z drukarką POSNET |
|
6 |
Palmtop – kolektor danych |
z ładowarką (do mobilnej rejestracji biletów), odczytuje kody 1D, 2D (QR code), zapasowa bateria |
|
7 |
moduł rezerwacji i sprzedaży biletów |
- zarządzanie i administracja systemu, - obsługa kasowa (sprzedaż biletów z wykorzystaniem różnych poziomów cenowych, sprzedaż dodatkowych usług i produktów), - wystawianie faktur, paragonów, dokumentów korygujących, zwrotów, dokumentów kasowych, - obsługa rezerwacji biletów, - raportowanie danych sprzedaży, dokumentów kasowych, frekwencji, - grafik rezerwacji i obłożenia zasobów oraz kalendarze zajęć (graficzny interfejs użytkownika) |
- Dodatkowe wymagania.
a). Prezentacja systemu w siedzibie Muzeum
(w ustalonym wcześniej terminie od 9 do 12 lutego 2016 r.).
b). Dołączenie do oferty minimum trzech referencji potwierdzających instalacje oferowanego systemu w jednostkach o podobnym profilu działalności do Zamawiającego.
- Zamawiający zapewni okablowanie, dostęp do wewnętrznej sieci komputerowej i Internetu oraz serwer, na którym będzie zainstalowane oprogramowanie i baza danych.
- Zamawiający przy ocenie oferty będzie się kierował:
- funkcjonalnością – łatwością obsługi systemu (prezentacja systemu oceniana w skali od 1 do 100) maksymalna liczba punktów = 25
Ocena funkcjonalności będzie dokonana komisyjnie po zakończeniu wszystkich prezentacji.
- kosztami eksploatacji (tabela 3) maksymalna liczba punktów = 25
- ceną (tabela 1, 2 i 4) maksymalna liczba punktów = 50
Ocena ofert będzie dokonana na podstawie systemu oceny stanowiącego załącznik nr 1.
Termin złożenia oferty do 08.02.2016 r. do godziny 12.00.
Sposób składania ofert: wyłącznie elektronicznie - ,
lub faksem nr 774743021, 774572349.
Termin realizacji zamówienia: do 29 lutego 2016 r.
Osoba do kontaktów: Adam Wieczorek, tel. 603377488
Zamówienie nie podlega przepisom Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania przyczyn.