Kompleksowa obsługa gastronomiczna folklorystycznych imprez plenerowych
Zapraszamy firmy gastronomiczne do składania ofert na kompleksową obsługę gastronomiczną folklorystycznych imprez plenerowych:
„40. Jarmark Wielkanocny”, 29 marca 2015, godz. 10:00-18:00
Impreza ta rozpoczyna sezon udostępniania Muzeum dla zwiedzających. Jest imprezą folklorystyczną ściśle związana z obrzędowością Świąt Wielkiej Nocy. Jest największa imprezą organizowana na terenie Muzeum. W swej historii istnienia impreza uzyskała rangę wydarzenia kulturalnego o ponadregionalnym wymiarze będąc tym samym formą promocji kultury ludowej naszego regionu. Frekwencja imprezy 5-10 tysięcy.
„X Festiwal Folklorystyczny”, 28 czerwca 2015, godz. 10:00-18:00
Główną atrakcją imprezy są występy zespołów z Czech, a od kilku lat także regionalny finał Konkursu „Nasze Kulinarne Dziedzictwo – Smaki Regionów”. Konkurs ten organizowany jest przez Polską Izbę Rozwoju Regionalnego i Lokalnego, przy wsparciu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego oraz we współpracy z Opolskim Ośrodkiem
w Doradztwa Rolniczego w Łosiowie. Frekwencja imprezy to 2-3 tysiące gości.
„III Święto Plonów. Targi Miodów”, 29 września 2015, godz. 10:00-18:00
Impreza ma charakter dożynkowy, połączona jest z targami miodów i produktów pszczelich. Frekwencja imprezy to 1,5-2 tysięcy gości.
W ramach obsługi gastronomicznej podczas wszystkich imprez oczekujemy:
1. Przygotowania i ustawienia stoiska z dużą gastronomią wraz z zapleczem w postaci:
a) Jarmark Wielkanocny- 200 miejsc siedzących do konsumpcji- stołów, ław, zadaszenia oraz koszy na śmieci itp.
b) Festiwal Folklorystyczny- 150 miejsc siedzących do konsumpcji- stołów, ław, zadaszenia oraz koszy na śmieci itp.
c) Święto Plonów. Targi Miodów- 100 miejsc siedzących do konsumpcji- stołów, ław, zadaszenia oraz koszy na śmieci itp.
2. Przygotowania i prowadzenia sprzedaży posiłków, które obejmować będą:
a) dania z grilla,
b) potrawy śląskiej kuchni regionalnej,
c) tradycyjne dania kuchni polskiej,
d) wyroby cukiernicze,
e) napoje zimne i gorące (w tym piwo).
3. Przygotowanie porcji obiadowych dla organizatora (wg. zapotrzebowania) rozliczanych po imprezie na podstawie wydanych talonów. Prosimy o wycenę przykładowych zestawów obiadowych.
4. Porządkowania terenu stoisk (systematyczne opróżnianie koszy na śmieci), w trakcie imprezy oraz wywóz śmieci po jej zakończeniu.
Jednocześnie informujemy, że niezależnie od powyższej oferty na terenie Muzeum podczas imprez będzie miała miejsce degustacja chleba wypiekanego w piecu piekarniczym. Ponadto zapraszani do handlu w tym dniu są oferenci: wyrobów cukierniczych, orzeszków, pieczywa, miodu i produktów pszczelich, ziół, przetworów z aronii, olejów, wyrobów wędliniarskich, małego lokalnego browaru itp.
W przypadku zainteresowania naszą propozycją współpracy, proszę o przesłanie oferty Państwa firmy dot. obsługi gastronomicznej wszystkich wymienionych imprez w terminie nieprzekraczalnym do dnia 13 marca br. na adres: sekretariat@muzeumwsiopolskiej.pl
lub nr fax: 774572349.
W ofercie proszę określić wysokość deklarowanej odpłatności (netto +23 % Vat) z tytułu udostępnienia miejsca na prowadzenie działalności gastronomicznej podczas poszczególnych imprez. Mile widziany będzie opis prowadzonej działalności gospodarczej wraz z informacją o dotychczas obsługiwanych przez Państwa firmę imprezach plenerowych oraz fotografie stoisk. Jeżeli dysponują Państwo dodatkowymi namiotami, które w ramach współpracy mogą Państwo udostępnić dla zespołów lub gości przedsięwzięcia, prosimy również o informację.
Dokonując wyboru, organizator kierować będzie się różnorodnością oferty kulinarnej, estetyką stoisk oraz wysokością deklarowanej odpłatności.
Odpowiedzi na pytania dot. organizacji imprez udziela Dział Udostępniania i Edukacji pod numerami telefonu 77 457 23 49 lub 77 474 30 21 (wew. 114,115, 214) lub mail: edukacja@mwo.opole.pl
Wartość usługi nie przekracza 30 000 euro, tym samym nie podlega przepisom Ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r., nr 113, poz. 759 z poź. zm.).