Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Obsługa gastronomiczna podczas imprez plenerowych organizowanych przez Muzeum Wsi Opolskiej w 2016 roku

Zapraszamy firmy gastronomiczne do składania ofert na kompleksową obsługę gastronomiczną imprez plenerowych jak niżej:

XLI Jarmark Wielkanocny, 20 marca 2016, godz. 10:00-18:00
Impreza ta rozpoczyna sezon udostępniania Muzeum dla zwiedzających. Jest  imprezą folklorystyczną ściśle związana z obrzędowością Świąt Wielkiej Nocy. Jest największa imprezą organizowana na terenie Muzeum. Frekwencja imprezy wynosi około 5000-10000 uczestników.

Piknik Ekologiczny, 3 lipca 2016, godz. 10:00-18:00
Impreza ta realizowana będzie w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020. Planowana Frekwencja imprezy to 2000-3000 tysiące uczestników.

IV Święto Plonów. Targi Miodów, 2 października 2016, godz. 10:00-18:00
Impreza ma charakter dożynkowy, połączona jest z targami miodów i produktów pszczelich. Realizowana jest na zakończenie sezonu pełnego udostępniania ekspozycji muzealnej dla zwiedzających. Frekwencja imprezy to 1500-2000 tysiące uczestników.

II Kiermasz Bożonarodzeniowy, 17 grudnia 2016, godz. 15:00-19:00. Kiermasz jest nową imprezą w ofercie Muzeum,  ma kameralny charakter. Frekwencja imprezy wynosi około 500-1000 uczestników.

W ramach obsługi gastronomicznej podczas wszystkich imprez oczekujemy: 

1.      Przygotowania i ustawienia stoiska z dużą gastronomią wraz z zapleczem w  postaci:

a) Jarmark Wielkanocny-  150-200 miejsc siedzących do konsumpcji- stołów, ław, zadaszenia/ namiotu oraz koszy na śmieci itp.
b) Piknik Ekologiczny - 150 miejsc siedzących do konsumpcji- stołów, ław, zadaszenia/namiotu oraz koszy na śmieci itp.
c) Święto Plonów. Targi Miodów- 100 miejsc siedzących do konsumpcji- stołów, ław, zadaszenia/namiotu oraz koszy na śmieci itp.
d) Kiermasz Bożonarodzeniowy – 50 miejsc siedzących do konsumpcji-stołów, ław, zadaszenia/namiotu oraz koszy na śmieci itp.

2. Przygotowania i prowadzenia sprzedaży posiłków, które obejmować będą: 

a) dania z grilla,
b) potrawy śląskiej kuchni regionalnej,
c) tradycyjne dania kuchni polskiej,
d) napoje zimne i gorące (w tym piwo).

3. Przygotowanie porcji obiadowych dla organizatora (wg. zapotrzebowania) rozliczanych po imprezie na podstawie wydanych talonów. Prosimy o wycenę przykładowych zestawów obiadowych wraz z ich gramaturą.

4. Porządkowania terenu stoisk (systematyczne opróżnianie koszy na śmieci), w trakcie imprezy oraz wywóz śmieci po jej zakończeniu.

        Jednocześnie informujemy, że niezależnie od powyższej oferty na terenie Muzeum podczas imprez będzie miała miejsce degustacja chleba wypiekanego w piecu piekarniczym. Ponadto zapraszani do handlu w tym dniu są oferenci: wyrobów cukierniczych, orzeszków, pieczywa, miodu i produktów pszczelich, ziół, mobilnych kawiarni, przetworów z aronii, olejów, wyrobów wędliniarskich, popcornu, lodów i gofrów oraz małego lokalnego browaru itp.

W przypadku zainteresowania naszą propozycją współpracy, proszę o przesłanie oferty Państwa firmy dot. obsługi gastronomicznej wszystkich wymienionych imprez w terminie nieprzekraczalnym do dnia 29 lutego br. na adres: sekretariat@muzeumwsiopolskiej.pl 

lub nr fax: 774572349.

W ofercie proszę określić wysokość deklarowanej odpłatności (netto +23 % Vat) z tytułu udostępnienia miejsca na prowadzenie działalności gastronomicznej podczas poszczególnych imprez (z wyłączeniem Pikniku Ekologicznego). Mile widziany będzie opis prowadzonej działalności gospodarczej wraz z informacją o dotychczas obsługiwanych przez Państwa firmę imprezach plenerowych oraz fotografie stoisk. Jeżeli dysponują Państwo dodatkowymi namiotami, które w ramach współpracy mogą Państwo udostępnić dla zespołów lub gości przedsięwzięcia, prosimy również o informację.


Dokonując wyboru, organizator kierować będzie się różnorodnością oferty kulinarnej, estetyką stoisk oraz wysokością deklarowanej odpłatności.

Odpowiedzi na pytania dot. organizacji imprez udziela Dział Udostępniania i Edukacji  pod numerami telefonu 77 457 23 49 lub 77 474 30 21 (wew. 114,115, 214) lub mail: edukacja@mwo.opole.pl

Zamówienie nie podlega przepisom Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.